0

Nu ai niciun produs în coș.

SUNA ACUM

0748 785 785

Termeni si conditii

Accesarea si utilizarea portalului online www.anvelopestoc.ro, denumit in continuare „magazin online”, implică acceptarea urmatorilor termeni și condiții.

Adresa web:

Adresa web a magazinului este https://anvelopestoc.ro/

 

Produse:

  Toate produsele comercializate in magazinul online sunt noi. Produsele vandute prin intermediul magazinului online sunt destinate clientilor, persoane fizice si juridice.   Conditiile normale de utilizare a produselor impun respectarea parametrilor de functionare, precum, dar fara a se limita la acestia: respectarea tipodimensiunilor in functie de masina, indicii de greutate, de viteza, presiune in pneuri, sezonalitate, tinuta de drum, service-uri auto legalizate cu licente pentru lucrari de vulcanizare, jante, prezoane sau piulite si distantiere recomandate de catre consilierii de vanzare etc.  

Comenzi

Comenzile făcute online trebuie confirmate în momentul în care veți fi contactat telefonic. Pentru ca acest lucru să se poată întâmpla, datele pe care le furnizați în momentul plasării comenzii trebuie să fie corecte și complete.

 

Plata

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. Plata ramburs (la livrarea produselor in numerar).

Daca alegeti aceasta modalitate de plata, veti achita suma aferenta comenzii dumneavoastra, direct la curier. Plata se face integral si in LEI.Plata prin ordin de plata (OP). Daca alegeti aceasta modalitate de plata, dupa finalizarea comenzii veti primi o factura proforma prin e-mail. Comanda dumneavoastra va fi procesata imediat ce vom primi confirmarea transferului bancar. Dupa aceasta confirmare a platii, veti primi produsele prin curierat, in cel mai scurt timp.

Pentru comenzile sub 300RON clientul va suporta costul expeditiei, in valoare de 15RON (TVA inclus).

 

Politica de retur

  Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.anvelopestoc.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeana 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii S.C. Top Account S.R.L. pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi de la data primirii produsului.   “Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact.   Produsele care prezinta urme de folosinta, montaj, lovituri, socuri, modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, etc. vor fi refuzate la retur. Refuzul produselor va fi justificat in termen de maxim 14 zile printr-un proces verbal incheiat intre firma de curierat si profesionist.Clientul isi va asuma, costurile de livrare in cazul refuzului din motive neintemeiate.   Potrivit art. 2, pct.2 din cuprinsul O.G. 21/1992 consumatorul este definit ca fiind orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.  

Reclamatii

Profesionistul, conform prevederilor legale, are obligația, ca în termen de 15 zile de la aducerea la cunoștință din partea consumatorului, să aducă la conformitate produsul (prin reparare sau înlocuire în funcție de alegerea consumatorului) sau să îi remită contravaloarea produsului reclamat. Acordarea garanției pentru lipsa de conformitate este obligatorie.

Temeiul juridic referitor la garantia pentru lipsa de conformitate este Legea 449/2003 cu modificarile si adaugirile ulterioare si OUG 174/2003.

Pentru soluționarea cât mai rapidă a reclamațiilor, consumatorii se pot adresa către Top Account SRL, cu sediul în Voluntari, Bdul. Pipera nr 1-H, cod postal 077191 sau prin una din următoarele variante:

– Prin email la: contact@vanzarianvelope.ro

– Prin telefon la: 0728.935.209.

În cel mai scurt timp posibil, unul dintre consultanții noștri vă va oferi suport pentru soluționarea reclamației.Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care reclamantul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.

 

Disclaimer

Pozele produselor afisate in magazinul online sunt orientative, firma nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventualele inadvertente.

Top Account verifica si actualizeaza la intervale regulate in timpul orarului de functionare stocul produselor comercializate prin magazinul online. Cu toate acestea, datorita dinamicii vanzarilor,Top Account Srl nu isi asuma nicio responsabilitate si nu ofera nicio garantie ca prezentul continut este de actualitate, corect sau complet.

Top Account nu isi asuma nicio reponsabilitate pentru continutul si functionalitatea paginilor magazinului online, accesate prin intermediul altor hyperlinkuri.

Top Account Srl isi declina orice raspundere pentru pierderi sau pagube inregistrate in utilizarea si functionalitatea produselor comercializate prin intermediul magazinului online, pierderi ale afacerii, a unor contracte, pierderi de venituri sau economii anticipate, pentru costuri si cheltuieli majorate sau daune indirecte, pierderi sau daune subsecvente ori pierderi sau daune speciale.

 

Litigii

  Cazul fortuit si forta majora exonereaza Top Account Srl de raspundere.   Informatiile comunicate de catre clienti in vederea emiterii facturilor fiscale si documentelor de transport  sunt strict confidentiale si nu vor fi vandute sau comunicate altora in scopuri publicitare. Refuzul clientilor de a comunica aceste date catre Top Account Srl determina imposibilitatea finalizarii comenzilor.   In caz de litigiu, clientul se va adresa in scopul gasirii unei solutii amiabile departamentului juridic al Top Account Srl, tel. 0728.935.209, in caz contrar fiind solutionate de catre instantele judecatoresti competente din raza sediului Top Account Srl.

 

Atentie!

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara referitoare la cantitatea sau inegritatea produselor nu va fi luata in considerare.